Goed Gevonden - de Podcast
In Goed Gevonden – de Podcast leer je iedere week weer nieuwe dingen over SEO. Je blijft op de hoogte van de laatste nieuwtjes waardoor je nooit een update misloopt en je ontdekt regelmatig handige trucjes waardoor jouw bedrijf straks nog beter vindbaar is in Google.
Bestaan er quick fixes om te scoren in Google? Zeker niet. Maar deze 3 snelle tips brengen je toch weer wat dichterbij die top positie in de zoekmachine.
Moeten is nooit leuk, maar… goed gevonden willen worden in Google betekent jezelf houden aan een aantal belangrijke regels.
SEO is een hele fijne manier om jouw bekendheid te laten groeien, maar als je het goed inzet, laat je ook je omzet er enorm mee stijgen. In deze aflevering leer je hoe je dat voor elkaar krijgt.
In 2016 maakte Gabriella van heel dichtbij de aanslag op de Promenade des Anglais in Nice mee. Dit trauma heeft heel veel ellende gekost, maar ook veel mooie dingen opgeleverd.
Er gaan een hoop gekke verhalen rond over SEO en geeft de o zo fijne marketingtool een enorm slecht imago. Dit zijn de 6 grootste onzinverhalen op een rij
Je hoeft echt geen steengoede tekstschrijver te zijn om je bedrijf vindbaar te maken in Google. Zo schrijf je een SEO-tekst die toch scoort.
Je wordt niet zomaar goed gevonden in Google, daar moet je echt wel wat voor doen. Ondanks dat Google veel spelregels kent, is dit toch wel de allerbelangrijkste.
SEO is stap 1, conversieoptimalisatie stap 2. Je haalt pas echt omzet uit je website als je weet waar je ideale klant op zoekt en hoe je het zo makkelijk mogelijk voor diezelfde klant kan maken op je website. Conversieoptimalisatie is dus een pre, maar dan moet je het wel goed aanpakken. In deze aflevering ontdek je waar jij nu nog omzet laat liggen.
Zoektermen, het zijn van die vervelende dingen. Althans, zo denken ondernemers erover. Want welke zoektermen zorgen nou precies voor die top posities in Google?
Meerdere ideale klanten? Is dat niet de doodzonde volgens iedere businesscoach? Jazeker, maar als je echt goed vindbaar wil zijn voor jouw complete doelgroep, moet je nadenken over zoektermen vanuit meerdere ideale klanten.