Webshop

In de webshop van De SEO-School vind je masterclasses, e-books en webinars over de meest uiteenlopende onderwerpen. Uniek en met kneiterveel waarde, maar ze hebben allemaal één ding gemeen: de overduidelijke connectie met SEO.

De producten die je hieronder kunt aanschaffen zijn voor de onderneemster die haar website beter vindbaar wil maken in Google. Sommige masterclasses en webinars zijn eerder gegeven aan de cursisten van De SEO-School en andere producten zijn speciaal ontwikkeld voor het bereiken van een specifiek doel.

webinar over SEO & Chatgpt

Webinar SEO & ChatGPT

We kunnen niet meer om Chat GPT heen en eigenlijk moeten we dat ook niet willen. De AI-tool kan je namelijk helpen met het verbeteren van jouw vindbaarheid. Hoe je dat precies doet en ook wat je vooral niet moet doen, leer je tijdens deze webinar.

ideale klant werkboek voor seo

Jouw ideale klant googelt ook

Goed vindbaar zijn in Google begint bij je ideale klant. Wie is jouw ideale klant voor Google en hoe ontdek je wat diegene allemaal zoekt? Gouden informatie waar je grote successen mee boekt! Het antwoord op deze vragen vind je in het invulbare werkboek.

masterclass klanten aantrekken SEO

Masterclass klanten aantrekken

Bezoekers naar je website halen is één ding, maar hoe zorg je ervoor dat je ook potentiële klanten weet te bereiken met behulp van SEO? In deze masterclass leer je in 30 minuten hoe je dat zelf voor elkaar krijgt.

SEO schrijfchallenge

Simpel SEO Schrijfchallenge

Google is gek op high quality content, maar hoe schrijf je dat precies? In vijf stappen leer je aan welke regels een goede SEO-tekst moet voldoen, hoe je hem interessant houdt voor je lezer en hoe je de tekst kneitergoed vindbaar maakt in Google.

Complete cursussen

Wil je liever een complete cursus over zoekmachineoptimalisatie volgen? Dan helpen wij je ook graag verder! Bij De SEO-School vind je een cursus voor ieder niveau.

SEO voor Beginners is er voor de ondernemer die op een makkelijke en leuke manier wil ontdekken hoe SEO werkt. Het is de perfecte eerste kennismaking met zoekmachineoptimalisatie!

SEO in Business is er voor de ondernemer die op een praktische en laagdrempelige manier wil leren hoe zij zelf haar bedrijf laat groeien met behulp van SEO. Er is veel ruimte voor vragen, alles wordt op een overzichtelijke manier uitgelegd en je denkt op een strategische manier na over hoe jij jouw website wil laten scoren in Google.

SEO Next Level is de meest uitgebreide en exclusieve cursus van De SEO-School. Deze is speciaal voor de professional die al het een en ander weet van SEO en haar kennis verder wil uitbreiden en voor de ondernemer die echt alles wil leren over SEO. SEO Next Level gaat de diepte in, pakt alle facetten van SEO mee en bevat daarnaast 1:1 en groepscoaching.