De SEO-School

De SEO-test voor ondernemers​

Wil jij weten of jouw website wel zo Google- en bezoeker-vriendelijk is als jij zelf denkt? Vraag dan nu de SEO-test aan. Ik onderzoek jouw website en jij ontvangt van mij een rapport met daarin de feedback en drie verbeterpunten waardoor je meteen kan doorpakken! Dubbel winst: als jij daarna besluit om met de verbeterpunten aan de slag te gaan, krijg je het bedrag van de SEO-test gewoon weer terug in de vorm van een korting. 

De SEO-test als waardevolle graadmeter voor jouw website

Je probeert je website zo SEO-proof mogelijk te maken, maar een echte toename in bezoekers blijft uit. Of je wilt juist heel graag actief aan de slag met zoekmachineoptimalisatie, maar je hebt geen idee hoe je het aanpakt. Je weet niet welke zoektermen werken of hoe je überhaupt een succesvolle zoekterm bedenkt! Kortom, je ziet door de Google-bomen het bos niet meer. 

De SEO-test is de perfecte manier om uit te laten zoeken waar op dit moment jouw kracht ligt en wat je nog kan verbeteren. Zie het als een mega-waardevolle graadmeter om jouw website een kickstart te geven.

De SEO-test

Hoe Google-proof is jouw website?
9,95
  • Een grondige check van je website
  • Opvallende dingen vind je terug in een uitgebreid rapport
  • Je krijgt drie tips waar je direct mee aan de slag kan
  • Het aankoopbedrag krijg je terug in de vorm van een korting

Is jouw website vriendelijk voor Google en voor jouw bezoekers?

SEO gaat verder dan alleen maar goed gevonden worden door Google. Het is ook heel belangrijk dat jouw website zo gebruiksvriendelijk mogelijk is ingericht. Het een kan namelijk niet zonder het ander.

Daarom onderzoek ik het hele plaatje: van je domain authority tot aan hoe fijn het ‘surfen’ is op jouw website. Tik jij alle boxen af van de SEO-checklist of laat jij hier en daar nog wat steken vallen?

SEO is geen rocket science.
Je moet alleen weten hoe je het aanpakt.

In het rapport vind je een overzicht van alle aspecten die goed gaan en wat er nog beter kan. Daarnaast geef ik je ook direct 3 verbeterpunten waar je actief mee aan de slag kan. Je bent dus slechts één aankoop verwijderd van een gespecialiseerde en kritische blik op jouw website. 
 

Ga jij aan de slag met het verbeteren van jouw online-vindbaarheid en gebruikersgemak?