Jouw ideale klant googelt ook

Maar je hebt geen idee wie dit is en hoe diegene zoekt… 

Wie jouw ideale klant is? Je hebt werkelijk geen idee. Als het aan jou ligt, help je iedereen! Maar dat heeft je tot nu toe weinig tot geen succes gebracht. En als je eerlijk bent, voelt het heel frustrerend om niet precies te weten met wie je wil samenwerken en hoe je diegene dan bereikt. Sterker nog: het maakt je wanhopig, want er is geen klant te bekennen. Laat staan een ideale. Je wil iedereen helpen, maar je helpt dus eigenlijk helemaal niemand.  

Zal ik jou eens een geheimpje verklappen? Dat is ook precies hoe het werkt: als je iedereen wil bereiken, bereik je niemand. Ik heb jarenlang dezelfde fout gemaakt. Een duidelijke omschrijving geven voor wie mijn diensten waren? Echt niet! Stel je voor dat iemand zich buitengesloten zou voelen. Ik was veel te bang dat ik dan klanten zou verliezen. 

En dat klopte ook. Dat ik klanten verloor, bedoel ik. Want doordat ik veel te algemeen was, voelde niemand zich echt aangesproken. Geen enkele klant voelde zich thuis bij mij en in Google sneeuwde ik volledig onder. Mijn o zo gewenste klanten stapten allemaal naar de concurrent, omdat ze zich daar wel gehoord voelden. 

Inmiddels ken ik mijn ideale klant door en door, weet ik hoe zij zoekt en creëer ik moeiteloos content die daarop aansluit. Ik trek de mensen aan met wie ik wil werken, omdat zij zich tijdens het lezen van mijn teksten begrepen voelen en erop vertrouwen dat ik hen kan helpen met hun problemen. 

Net zoals ik jou nu kan helpen met jouw probleem: je mist jouw ideale klant en je weet al helemaal niet hoe diegene zoekt in Google! 

Door jouw ideale klant helder te hebben, is het voor jou veel makkelijker
om de mensen te bereiken die staan te springen om jouw hulp. 

Dit zit jou behoorlijk in de weg

En dat terwijl het ook zo kan zijn

Jouw ideale klant googelt ook

Het invulwerkboek voor ondernemers
die willen ontdekken wie hun ideale klant is en hoe deze zoekt in Google.

Jouw ideale klant googelt ook is speciaal voor jou als jij jouw ideale klant nog (steeds) niet helder hebt en ook niet weet hoe deze zoekt in Google. In het uitgebreide invulwerkboek vind je een enorme bak aan informatie over jouw ideale klant en SEO. Maar uiteraard ga je ook zelf aan de slag. Je leert vanuit zoekmachineoptimalisatie naar jouw ideale klant kijken en pakt direct een flinke stapel tips mee over hoe jouw ideale klant zoekt in Google. 

Goed nieuws! Het invulwerkboek blijft gewoon van jou. Je kan hem er dus regelmatig bijpakken als je iets even niet meer weet of wanneer je een nieuwe stap binnen jouw bedrijf zet. 

Jouw ideale klant googelt ook

De investering

Invulwerkboek

Jouw ideale klant googelt ook
€ 65,-ex btw
  • Uitgebreid invulwerkboek
  • Voor altijd in jouw bezit
  • Komt er een nieuwe versie van het werkboek uit? Dan ontvang je die automatisch
  • Skills waar je de rest van jouw ondernemersleven de vruchten van plukt

De veelgestelde vragen

Ik heb niet meteen tijd om met het werkboek aan de slag te gaan

Het werkboek blijft van jou en kan je er op ieder moment bijpakken. Je hoeft er dus, na aanschaf, niet meteen mee te beginnen. 

Is het werkboek ook geschikt voor beginnende ondernemers?

Het werkboek is geschikt voor iedere onderneemster die haar ideale klant nog niet helder heeft en nog niet weet hoe deze zoekt in Google. Of je nu beginnend of al ervaren bent: deze kennis is onwijs belangrijk. 

Moet ik al ervaring hebben met SEO?

Om alles uit dit werkboek te halen, moet je een beetje weten hoe SEO in elkaar steekt. Als je nog helemaal geen ervaring met SEO hebt, raad ik je SEO Start aan. 

Ik denk dat ik meerdere ideale klanten heb... Kan ik het dan ook kopen?

Jazeker! Ik denk zelfs dat veel ondernemers er door dit werkboek gaan achterkomen dat zij voor SEO meerdere ideale klanten hebben.